یزدفردا "17 مرداد روز خبر نگار و تجليل از حرفه شريف خبرنگاري را به همه كساني كه در عرصه خبر و اطلاع رساني تلاش مي كنند تبريك مي گويم.
يقيناً حرفه خبرنگاري به لحاظ ارتباط وسيع با جامعه و اقشار مختلف مردم از جايگاه و حساسيت ويژه اي برخوردار است . خبر نگار بمنزله چشم مردم مي تواند در تمام عرصه ها حضور يابد و بنحو مقتضي از حقوق شهروندان دفاع كند.
خبرنگاران در صورتي در ايفاي رسالت خويش موفق خواهند بود كه از تعهد و تخصص لازم برخوردار بوده با اشراف كامل به امور ، ضعف ها و قوت ها را منصفانه رصد كنند و روحيه پرسشگري و پاسخگويي و اعتدال را در ميان مردم و مسئولان زنده نگهدارند.
اينجانب با ارج نهادن از زحمات صادقانه همه خبرنگاران عزيز و اصحاب رسانه كه بدون حب و بغض در جهت تعالي جامعه حركت مي كنند ، اميدورام فضاي اطلاع رساني و رسانه اي مكتوب و مجازي ما بدور از گرايش هاي جناحي مخرب زمينه رشد و بالندگي مردم ، بويژه جوانان عزيز در عرصه هاي فرهنگي ، اقتصادي و اجتماعي و... را فراهم نمايند وبا جلب اعتماد و افكار عمومي حضور رسانه هاي بيگانه را كه تعهدي با ارزش هاي ديني و ملي و انقلابي ما ندارند ، كمرنگ و بلا اثر نمايند.
در آستانه ماه مبارك رمضان براي همه شهداي خبر نگار، علو درجات و براي يكايك فعالين اين عرصه توفيق و سعادت روز افزون و سربلندي و بهروزي مسئالت دارم.

علي اكبر اولياء
نماينده مردم يزد و صدوق

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا